Ta strona korzysta z plików Cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w zakładce polityka prywatności.

Reklamacje i zwroty towaru 

Drogi Kliencie, jeśli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji Twojego zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu w naszym sklepie internetowym. Uśmiechnij się, bo nie ma powodów do złości. Szanujemy Twoje prawa i szybko pomożemy rozwiązać zaistniały problem.

Poniżej zamieściliśmy praktyczne informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Na początku wybierz proszę, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją.

I. Zakupione produkty:
a. dotarły do mnie uszkodzone,
b. dotarły do mnie inne, niż zamówiono,
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

Skontaktuj się z nami, by otrzymać formularz do wypełnienia i odesłania wraz z zakupionym towarem.

Produkty, które pragniesz zwrócić powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

Vinnst for Decordruk Sp z o.o.
Os. 1 Maja 16H
44-304 Wodzisław Śląski

II. Zmieniłem zdanie i chciałbym zwrócić wszystkie lub część produktów.

Jeśli chciałbyś odesłać produkt, który w żadnym stopniu nie jest uszkodzony, a po prostu zmieniłeś zdanie to możesz to zrobić w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki.

Skontaktuj się z nami, by otrzymać formularz do wypełnienia i odesłania wraz z zakupionym towarem.